 |
|
|
Tvärslutet - Lagorientering för Guldgängare
| 2003-11-11 23:11 |
Som ett resultat av samarbetet med OK Djerf och Garphyttan kommer här en inbjudan till "TVÄRSLUTET" lördag 15 november.
Inbjudan
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pecka [2003-11-07 21:27] | |
|
 |
| Vicy>> Klart att Du kan hänga med! Bara att anmäla sig och ladda! |
| Skrivet av: | Clobbe [2003-11-05 17:53] | |
|
 |
Vicy>> Klart du ka va med! Jag ska ochså vara med
|
| Skrivet av: | Vicy [2003-11-05 13:51] | |
|
 |
Varför ska allt va från 13 år!! Ja kanske också vill va me!! =´( |
| Skrivet av: | Björne [2003-11-03 11:57] | |
|
 |
| Klart vi ska vara med på det här! |
[Tillbaka]
|
|
|
 |