|
KICK-OFF söndag 16/11
| 2003-11-11 20:21 |
Liksom de två senaste åren kör vi en samling i Klockhammar där vi tränar, äter mat och därefter har ett möte där vi utvärderar säsongen samt blickar framåt mot nästa år. Alla seniorer, juniorer och ni som springer HD16 nästa år hoppas vi kommer liksom att övriga intresserade också är välkomna.
Just nu över 30 anmälda men det finns plats för många fler. Välkomna!!!
Mer information på elitsidan
[Tillbaka]
|