|
Välkommen till KM-RM i Hallsberg lörd 4/10
| 2003-10-01 08:42 |
Samling Långängen 9.30. Vägvisning från torget i Hallsberg.
Vi är nu 47 anmälda från Örebro, och c:a 15 st sammanlagt från Göteborg, Jönköping och Matteus. Som vanligt behövs inte alltför kraftig matsäck, efter vi traditionsenligt tillsammans intar en liten te/kaffesupé efter tävlingen. Tar fortfarande gärna emot arbetskraft både vad gäller utsättning stolpar fredag och enheter lördag morgon, övriga vanliga tävlingsuppgifter och intagning inte att förglömma. Men allt går ju...
[Tillbaka]
|