|
Teknikträning tisdag 16/9 med Sportident
| 2003-09-15 16:19 |
Teknikträningen för Guldgänget och äldre på tisdag är på skjutfältet även den här veckan. Två kortdistans-banor på 3 km vardera erbjuds. Elektroniskt stämpelsystem kommer att användas så glöm inte din SI-bricka!
Plats: Skjutfältet, samling vid en vit Opel Corsa Swing parkerad på vägen mellan Ånnaboda och Ymningshyttan.
Tid: 18.00 el. Karlslund 17.30
Övrigt: Medtag Sportident-bricka!
[Tillbaka]
|