|
KFUM-brännbollen, Rosta Gärde, onsd 3 sept 18.00
| 2003-09-01 10:04 |
1-1½ timmes snabbhetsträning med andra KFUM:are? Kom till AGF 18.00. Prick! Orienterarna brukar var stommen i sådana arr. I år vet vi att det åtminstone kommer ett gäng friidrottare. Övriga bearbetas just nu. Vi hoppas på 50-60 pers. 20-25 orienterare?
[Tillbaka]
|