INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Idre Fjäll Skidvecka V.51 2003-08-31 19:21 

Enligt en annons i Skogsports senaste nummer så kan Svenska Orienteringsförbundet tillsammans med Idre Fjäll erbjuda orienterare kanonpriser på stugor vecka 51 i vinter.


Detta tycker jag låter som en kanongrej då man kan bo en vecka för under 200 kr per person om man fyller upp stugorna. För att kunna ta del av erbjudandet är man tvungen att boka före den 15:e september. Jag vill därför kolla hur många som vill åka upp hela eller delar av vecka 51 till Idre för att få en bra start på skidsäsongen. Anmäl er via mail till mig eller genom en kommentar här nedan senast fredag den 5 september!


Idre Fjäll


Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=835


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: el C [2003-09-01 19:26]
Också lite intresserad....åter kommer snart

Skrivet av: Oxygene rock boy [2003-09-01 14:31]
PÅ! Ska bara fixa ledigt...

Skrivet av: fimpen [2003-09-01 11:08]
diva>> Det är ankomst antingen den 13:e eller 14:e december (lördag eller söndag) och sen en vecka.

Skrivet av: diva [2003-09-01 10:13]
absolut! är det jul eller efter jul?

Skrivet av: da Silva [2003-08-31 23:59]
Fimpen>>> Låter trevligt och tål att funderas över...



[Tillbaka]