|
Kort-KM tisdag 2/9 2003
| 2003-08-18 13:25 |
Blir du den lycklige arrangören nästa år?
Nu är det dags för Kort-km igen! I år blir det vid Rusakulan som det skall avgöras och arrangören utlovar hårda och utslagsgivande banor. Men vi satsar även på publiken, en kontroll på långa banan kommer kunna ses från målet!
Det blir två banor, en 4,2 km och en ca 3 km. Svårighetsgraden är tämligen hög och kuperingen ordentlig..
Samling vid Rusakulan, vägvisning från vägen mellan Närkes Kil och Pershyttan. Det är lite trångt med parkeringplatser så samåk! Första start 18.15 och sista anmälan är 29 augusti, anmälan görs givetvis från Anmälningssidan.
Vid frågor kontakta Erik Groth tel 6116596 el 070-3745621.
Välkomna!
Anmäl dig här!
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
|
 |
| Niklas S>> Kompletterade med datum... :-) |
| Skrivet av: | Niklas S [2003-08-18 15:23] | |
|
 |
| Vilken dag är det? |
[Tillbaka]
|