|
ÖLOF:s 10-12-läger 11-12 augusti
| 2003-06-10 13:54 |
Vi har varit dåliga med infon! Vi är sena! Men här kommer den!
Måndag-tisdag 10-11 augusti arrangerar ÖLOF och Lindebygden ett läger för 10-12-åringar. Vi har tillstånd att bli några dagar sena med anmälan. Eg. sista dag i morgon. Du som är intresserad anmäl dig till Barbro C., 245418 el. barbro.carbonnier@telia.com snarast. Barbro har också mer info.
[Tillbaka]
|