|
Manusstopp för OLJUD 20 juni
| 2003-06-04 20:29 |
Nu är det snart dags för sommarnumret av OLJUD. Alla sorters bidrag/ideer är välkomna.
Ja som sagt är det manusstopp den 20e juni och vi behöver få in bidrag till tidningen. Det finns ett flertal grejer att skriva om, ex: Lång-SM, Oskarshamnläger, Påsklägret, Spanien, Vårläger, Spartacus och Vets on tour. Det finns säkerligen fler saker att skriva om så det är bara att höra av sig till någon av oss i redaktionen om man är intresserad av att komma med bidrag. Tack på förhand!
[Tillbaka]
|