|
KLUBBENS Dag m KUL-kavlen 9/6
| 2003-06-02 19:22 |
Eller åtminstone Klubbens eftermiddag! Påminnelse: Samling Folkets Park, Norvalla, Nora 16.00. Klubbmöte, KUL-kavle (anmälan senast pingstafton på hemsidan, i klubbstugan eller till Barbro Hellstrandh), grill och små aktiviteter. Vi utnyttjar Milans Parktour-kontroller. Fördel för vissa ungdomar!
Anmäl dig här! >>>
[Tillbaka]
|