INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Påsklägret - sista bulletinen 2001-04-09 15:24 

På torsdag ger sig de flesta iväg till Blekinge och läger. Här kommer sista bulletinen med information.

Nedan följer information, har ni frågor är det bara att höra av sig per mail eller telefon 611 65 96.

Avresa
Aversetider är inte helt spikade men de som bör åka tidigt är Per Sjögren, Erik Groth, Daniel N, Calle O, Erik H, Daniel G, Emma A, Martin G och Malin Wiklund (Almby) som springer nattsträckor. Erik G och Daniel N är ansvariga för var sin buss där. Hagge är ansvarig för en buss och Anders K för en annan. När dessa bussar skall åka avgör chauförrerna litegrann (tillsammans med passagerarna). Ni kan räkna med ca 5 timmars resetid ner och starten för kavlen är kl 21.00 om man vill titta lite på den. Jag har gjort ett förslag på bussfördelning men den är inte helig, kontakta bussansvarig så fyller vi bussarna efterhand (se länk nedan med Avresesammanställning).

Logi
Sker på Aspans kurs- och lägergård. Vägvisning enligt följande:
Kommer man från väster kör man E66 tills vägskäl mot Tving där motortrafikleden slutar. Vik höger mot Gärestad, efter 1,5 km viker man vänster mot Gö. Kör denna vägen tills skylt Aspan 2, kursgård, vik därefter höger. Denna vägen leder direkt ner till Aspans kurs- och lägergård.
För översiktsbild, se länken nedan. Vi kommer bo ugneför där den stora röda pilen är.

Medtages
Sängkläder, SportIdent-pinne, glatt humör.

Mat
Tre måltider kommer att värmas av matlagen (efter tävlingarna fredag, lördag och söndag). Frukost kommer också att finnas. Vill man ha mer mat på kvällen kan man äta eventuella rester från lunchen, ha med egen mat eller äta fil/kräm.

Rumsfördelning
Se länk nedan

Kostnad
Om man åker buss kommer det kosta någonstans runt 400 kr per person inklusive allt. Tar man egen bli kommer det kosta ca 200 kr. För de som har lägerkonto kan det dras därifrån, ni andra kommer så småningom få inbetalningskort. Detta priset är kraftigt subventionerat av KFUM (tack styrelsen) så icke-KFUMare får räkna med ett högre pris.

Avresesammanställning
Översiktskarta


Förslag rumsfördelning


Skrivet av:

Erik Groth
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=77


  [Tillbaka



[Tillbaka]