|
Banläggaruppföljning
| 2003-05-06 16:50 |
Måndag 12 maj klockan 18.30 kommer banläggaren från Finspångs tävling, Hans Engström till Örebro för en förhoppningsvis lärorik och intressant kväll.
Vi kör i vår klubbstuga i Karlslund där vi har tillgång till episkop för projicering av kartorna på duk och förhoppningsvis dyker så många som möjligt av distriktslöparna i Finspångs elitklasser upp. Ta med karta med iritade vägval! Givetvis är man välkommen även om man inte är elitlöpare och även om man inte var med och sprang, jag tror det kan vara lärorikt ändå.
Jag hoppas att alla vi från klubben som var med och sprang i eliklass och bor i stan kan komma. Om du av någon anledning inte kommer skulle jag uppskatta om du meddelade mig.
Kanske backrunda i grusgropen innan?
[Tillbaka]
|