INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Banläggaruppföljning 2003-05-06 16:50 

Måndag 12 maj klockan 18.30 kommer banläggaren från Finspångs tävling, Hans Engström till Örebro för en förhoppningsvis lärorik och intressant kväll.

Vi kör i vår klubbstuga i Karlslund där vi har tillgång till episkop för projicering av kartorna på duk och förhoppningsvis dyker så många som möjligt av distriktslöparna i Finspångs elitklasser upp. Ta med karta med iritade vägval! Givetvis är man välkommen även om man inte är elitlöpare och även om man inte var med och sprang, jag tror det kan vara lärorikt ändå.

Jag hoppas att alla vi från klubben som var med och sprang i eliklass och bor i stan kan komma. Om du av någon anledning inte kommer skulle jag uppskatta om du meddelade mig.

Kanske backrunda i grusgropen innan?




Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=745


  [Tillbaka



[Tillbaka]