|
Maria på Juniorlandslagsläger
| 2001-04-04 12:32 |
Till helgen åker juniorlandslaget till Norrahammar söder om Jönköping för träning och förberedelser inför Junior-VM i Ungern 11-15 juli. I truppen med 15 killar och 15 tjejer ingår vår Maria Magnusson. Källa:
Svenska Orienteringsförbundet
[Tillbaka]
|