|
Banläggaruppföljning 1/5
| 2003-04-07 15:21 |
En unik möjlighet att utvecklas som orienterare kommer att erbjudas juniorer och seniorer på Finspångs tävling 1/5.
Då har nämligen ÖLOF:s elitkommitté bjudit in banläggaren Hans Engström till en uppföljningsträff i veckan efter tävlingen, där vi kommer att ha sträcktids- och vägvalsanalys, samt höra banläggarens tankar och funderingar om de vägval han tror är snabbast och de fällor han försökt lura oss i.
Vilken kväll vi kör detta är ännu inte riktigt klart, men steg ett för alla som tycker att detta låter intressant är att anmäla sig till tävlingen på länken nedan. Anmälan sker lämpligen i ordinarie klass.
Anmälan Finspångs tävling >>>
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|