|
KFUM-SIDAN RÄDDAD!!!
| 2003-04-01 21:07 |
Det blir ingen ny sida och därmed inga nya lösenord till alla er som mailat och bett om sådana.
Dagens datum kanske kan vara en liten ledtråd i sammanhanget, även om vissa saker i nyheten faktiskt hade viss verklighetsbakgrund...
ED-data har faktiskt bytt ägare och vi vet i dagsläget inte hur det kommer att bli med serverutrymmet som de sedan några år tillbaka sponsrar oss med (värde ett antal tusen per år). Vi hoppas dock att inga stora förändringar ska ske, samt att klubben, om situationen skulle förändras, skulle tycka att det vore värt några kronor för att rädda den här sidan.
Den som har erfarenhet av att jobba med Klubben Online förstår var det roliga i det här aprilskämtet ligger... Men, april april som sagt!
Hälsningar Webkommittén
[Tillbaka]
|