|
Nya rutiner för Bingolotto
| 2003-02-07 08:55 |
Bingolottskommittén tar över på torsdag 13 februari.
Efter Hans Jonheds 10 förtjänstfulla år ändras rutinerna. Vi är ett team av 5 personer. Tommy hämtar och lämnar lotterna. Arne, Jonas, Martin och Viveca kör ett rullande schema på torsdagarna i klubbstugan. Det innebär att viss "Hasses specialservice" måste utgå, då det blir omöjligt att hålla reda på, med 5 st ansvariga. Vi får be er betala lotterna varje gång som ni tar ut dem. Vidare lämning i brevlådor här och där måste utgå, med kanske något undantagsfall. Viveca börjar på torsdag. Martin, som är sammankallande, berättar lite mer om detta på träffen på lördag i Ånnaboda.
[Tillbaka]
|