|
ÖLOF:s junior- och seniorsamling
| 2003-02-03 12:04 |
På söndag inbjuder ÖLOF:s Elitkommitté till traditionsenlig samling för distriktets juniorer och seniorer.
Samling i Ånnaboda klockan 9.30, träning, mat och diskusion och information om det kommande året. Förutom detta behöver också bland annat frågorna om Svealandsmästerskapets framtid diskuteras, samt hur distriktets löpare ställer sig till eventuellt Tiomilaarrangemang om några år. Det vore kul om så många som möjligt ville vara med, trots att vi varit i Ånnaboda och trivts hela lördagen också. Anmälan på länken nedan!
Anmälan >>>
[Tillbaka]
|