INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Duschkort till Motionscentralen 2003-02-04 18:39 

Nytt år - nya duschkort. Även i år kostar korten 250 kr. Alla över 20 år (från HD 21) skall betala för att få duscha i Motionscentralen, enklast är att lösa ett årskort.

Nytt från i år är att bara studerande får subvention (halva priset) från klubben övriga betalar 250 kr till Birgitta Arlebo, så ordnar hon att du får ett kort. Det går bra att betala på torsdag i klubbstugan och under klubbdagen i Ånnaboda (som är senaste dag för betalning). Om man vill att avgiften skall dras från kontot, meddela Birgitta detta. De som inte betalt senast under klubbdagen, kan lösa eget kort i kafféet i Motionscentralen eller betala 10 kr per gång.




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=674


  [Tillbaka



[Tillbaka]