|
Statligt lokalt aktivitetsstöd
| 2003-01-16 21:30 |
Eftersom det har kommit mig tillkänna att alla inte loggar in och läser de interna nyheterna, kommer denna mycket viktiga nyhet i repris.
Någon gång under den här veckan skulle jag vilja ha in de närvarolistor som har förts nu under hösten för en sammanställning. Ser gärna att de är ifyllda med namn, födelsedata och en underskrift av ledaren. Lämna dem direkt till mig eller lägg dem någonstans i klubbstugan, bara jag vet var =)).
[Tillbaka]
|