|
LördagsLubben 12 okt. för ungdom flyttad!
| 2002-10-11 14:48 |
Lördagslubben är flyttad från Ljungsstugan till starten för Sörbyspåret. Detta bl.a. p.g.a. Kommunmästerskapen som avgörs vid Ljungstugan. Vägvisning till nya samlingsplatsen via skärm på Glommans östra del. Start 9.30-10.00. Tre banor: c:a 1,7 km, c:a 2,5 och c:a 3 km. Tidtagning om så önskas.
[Tillbaka]
|