INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Påsklägret 2001-04-03 14:45 

Redan nästa vecka är det dags för avresa till Blekinge och det hett emotsedda påsklägret.

Hela 50 personer kommer att bo på kursgården Aspan och det är jättekul att vi blir så många. Jag har gjort ett förslag till rumsfördelning, har ni åsikter om denna får ni höra av er.

Avresa sker för de flesta i minibussar på torsdagen men vi har följande personbilar som kommer att åka: Lasse och Birgitta Arlebo tillsammans med Hasse och Ulla Jonhed (torsdag), familjen Pettersson (torsdag), familjen Nicolas (fredag) och familjen Nilssons (fredag). Platser finns det över hos familjen Nicolas (2 stycken) om någon föredrar bil. Alla andra åker med VW-bussar på torsdagen, lunch eller eftermiddag beronde på önskemål. Chaufförer är följande: Hagge, Anders Kallin, Norse och jag själv.

Mat blir det som det är sagt, ett mål mat fredag, lördag och söndag samt frukost. Påskbuffé lördag kväll kanske kommer till (?!).

Sängkläder samt pilledutt medtages.

Har ni frågor är det bara att höra av sig, antagligen till nedanstående mail eller på 611 65 96.


Förslag till rumsfördelning


Skrivet av:

Erik Groth
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=57


  [Tillbaka



[Tillbaka]