INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Möte för det "Nya" guldgänget 2002-10-05 08:08 

En påminnelse och önskan om att alla ungdomar mellan 12-16 år kommer på informationsmötet på tisdag 18.00 i klubbstugan.

Det är viktigt att så många som möjligt av ungdomarna mellan 12-16 år kommer dit eftersom vi har en ganska stor förändring av organisationen på gång.
Vi vill därför samla alla er som är intresserade av att vara med och informera och diskutera hur det skall bli i framtiden.
Som grädde på moset blir det pizza o video oxå!
Om ni har åldern inne och vi av någon anledning inte gett informationsbrev om detta till er, så ber vi om ursäkt men får väl skylla på att ni är så många, men ni är såklart också välkomna.

mvh Kent o Magnus




Skrivet av:

Kent Björklund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=559


  [Tillbaka



[Tillbaka]