|
Möte för det "Nya" guldgänget
| 2002-10-05 08:08 |
En påminnelse och önskan om att alla ungdomar mellan 12-16 år kommer på informationsmötet på tisdag 18.00 i klubbstugan.
Det är viktigt att så många som möjligt av ungdomarna mellan 12-16 år kommer dit eftersom vi har en ganska stor förändring av organisationen på gång. Vi vill därför samla alla er som är intresserade av att vara med och informera och diskutera hur det skall bli i framtiden. Som grädde på moset blir det pizza o video oxå! Om ni har åldern inne och vi av någon anledning inte gett informationsbrev om detta till er, så ber vi om ursäkt men får väl skylla på att ni är så många, men ni är såklart också välkomna.
mvh Kent o Magnus
[Tillbaka]
|