INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
25-manna: Logi på Klubbensborg 2002-10-02 21:46 

Ni som bor på Klubbensborg i helgen läs här.

Logiavgift kommer att tas ut på hemresan, 100 kr/pers eller 250 kr/familj inklusive frukost. Ni som inte åker med klubben hem betalar mig innan hemfärd. De som övernattar fre/lör betalar 150 kr (exkl. frukost) förutom våra sex löpare och coachen.

Om man har en plats på Klubbensborg och hoppar av (gäller ej sjukdom) så får man ändå betala sin avgift om ersättare inte finns.

Hälsningar eder logichef!

Jennie Brobakken

PS Widdas springer veteran VM i Australien DS.




Skrivet av:

Jennie Brobakken
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=557


  [Tillbaka



[Tillbaka]