|
25-manna: Logi på Klubbensborg
| 2002-10-02 21:46 |
Ni som bor på Klubbensborg i helgen läs här.
Logiavgift kommer att tas ut på hemresan, 100 kr/pers eller 250 kr/familj inklusive frukost. Ni som inte åker med klubben hem betalar mig innan hemfärd. De som övernattar fre/lör betalar 150 kr (exkl. frukost) förutom våra sex löpare och coachen.
Om man har en plats på Klubbensborg och hoppar av (gäller ej sjukdom) så får man ändå betala sin avgift om ersättare inte finns.
Hälsningar eder logichef!
Jennie Brobakken
PS Widdas springer veteran VM i Australien DS.
[Tillbaka]
|