INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Stor buss till KM/RM i Vingåker på lördag 2002-09-24 08:09 

Vi brukar ju åka buss till RM. Det gör vi iår också eftersom det är en bit bort, det är kul och bra för klubbgemenskapen. En av de enklare Lindbergsbussarna ("skolskjutskvalité") AVGÅR från klubbstugan 9.45 med 47 platser.

Vi är 48 anmälda, och säkert är det en del supportrar och föräldrar med, så några bilar måste det bli. Meddela på mig på något sätt om ni tänker ta bilen frivillligt. T.ex. på kfum@swipnet.se.
Samlingen är Vingåkers klubbstuga 5 km mot Forsa bruk från Vingåker 11.00.
Ytterligare problem med rengöring efter tävlingen. Nu är det stopp i avloppet , -måste grävas upp, varför eget tvättvatten eller dopp i sjön numera är ett måste.
Hett vatten i en lagom stor dunk 9.30 är ljummet och skönt 13-15. Som vanligt, samling efteråt med köttbullemacka m.m. i klubbstugan.




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=509


  [Tillbaka



[Tillbaka]