|
Stor buss till KM/RM i Vingåker på lördag
| 2002-09-24 08:09 |
Vi brukar ju åka buss till RM. Det gör vi iår också eftersom det är en bit bort, det är kul och bra för klubbgemenskapen. En av de enklare Lindbergsbussarna ("skolskjutskvalité") AVGÅR från klubbstugan 9.45 med 47 platser.
Vi är 48 anmälda, och säkert är det en del supportrar och föräldrar med, så några bilar måste det bli. Meddela på mig på något sätt om ni tänker ta bilen frivillligt. T.ex. på kfum@swipnet.se. Samlingen är Vingåkers klubbstuga 5 km mot Forsa bruk från Vingåker 11.00. Ytterligare problem med rengöring efter tävlingen. Nu är det stopp i avloppet , -måste grävas upp, varför eget tvättvatten eller dopp i sjön numera är ett måste. Hett vatten i en lagom stor dunk 9.30 är ljummet och skönt 13-15. Som vanligt, samling efteråt med köttbullemacka m.m. i klubbstugan.
[Tillbaka]
|