|
Missad KUL-kavletid: 18.00 + Medhjälp!
| 2026-06-15 13:42 |
Samling och start vändplatsen c:a 300 m öster om Ljungstugan. Skärm och rödvit snitsel. Gärna på plats 18.00 för info och ev. sträckkrångel. Start (förhoppningsvis)18.15! C:a fem medhjälpare önskas. Namn nedan!
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
|
 |
| Jag räknar också med att hjälpa till (mellan kontrollutsättning och intagning) |
| Skrivet av: | Christina Larsson [2026-06-16 18:52] | |
|
 |
| Jag hjälper till |
|
 |
Jag såklart och tänker att säkert någon av de andra kontrollutsättarna hjälper till också |
[Tillbaka]
|
|