|
Tisdagsträning Käglan 21/4 18:00
| 2026-04-18 20:13 |
Fint väder, fin terräng, härlig klubbträning! Favorit från 2025 är tillbaka i modernare snabbare tappning! Låt mig presentera Käglans stafett-träning 2026 för orangea, violetta gruppen och alla klubbmedlemmar!
Samling 18:00 https://maps.apple/p/gfSqsn7zWIPJah Väg mot Fellingsbro, höger ca 1 km efter järnvägstunneln.
Gemensam start gruppvis efter uppvärmning. Bana med progressiv gaffling. Betyder att täten bör skifta under banans gång och samla ihop de startande. Banlängd 2,8-4,2km beroende på gaffling.
Fin terräng utlovas! Välkomna!
Vill ni vara säkra på att få kartor, kommentera senast tisdag lunch att ni är med! Ses!
|
Kommentarer
| 7 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Ellinor [2026-04-21 10:06] | |
|
 |
| Jag och Erik vill ha varsin karta |
|
 |
| Räkna med ytterligare ett gäng barn och föräldrar från orangea gruppen. |
| Skrivet av: | Marcus [2026-04-21 7:23] | |
|
 |
| Nora och Elisabet vill ha varsin karta |
|
 |
| Edith och jag vill gärna ha en karta. |
| Skrivet av: | Nanna [2026-04-20 14:14] | |
|
 |
| Jag tar gärna en karta 😀 |
| Skrivet av: | Elin [2026-04-20 10:58] | |
|
 |
| Jag tar gärna en karta |
|
 |
| Camilla, Robert o Rasmus kommer |
[Tillbaka]
|
|