|
PÅMINNELSE - Närkedubbeln 9-10 maj - MARKAN
| 2026-05-04 06:53 |
Hjälp med bakning - just nu i första hand frallor, bullar och kladdkakor
Om tre veckor är det dags igen! Många har under åren uttryckt uppskattning över att vi har gott fikabröd till försäljning på våra tävlingar, så vi tar även denna gång tacksamt emot någon form av långpannekakor, t ex kärleksmums eller liknande samt bullar, kladdkakor och frallor.
V v kommentera nedan vad ni kan bidra med. Lämnas till nedanstående eller till markan på lördag eller söndag morgon.
Tänk på att inte baka med nötter eller mandel pga allergier. Vi tar gärna emot glutenfria varianter också.
Markan/Anna Janegren, Anna Gustafsson, Lillvor Nordström
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
|
 |
Jag bakar mjuka chokladrutor med kokos och lite hårda kakor. Hälften till markan, hälften till brödlotteriet. |
|
 |
| Jag bakar en långpanna kärleksmums och tar med till på söndag |
| Skrivet av: | Anna L Jonhed [2026-04-30 8:39] | |
|
 |
| Jag fixar lite till både markan och brödlotteriet. |
| Skrivet av: | Ellinor Almkvist [2026-04-28 16:10] | |
|
 |
| Ångrade mig! Det blir en långpanna kärleksmums istället :) |
| Skrivet av: | Ellinor Almkvist [2026-04-27 20:32] | |
|
 |
| Jag bakar 2st kladdkakor! |
| Skrivet av: | Julia.Ekdahl [2026-04-27 11:08] | |
|
 |
| Jag kan baka en långpanna |
[Tillbaka]
|
|