|
Årsmöte söndag 8/3 16:00 - med handlingar
| 2026-03-02 08:09 |
Årsmöte kommer i år att hållas söndag 8/3 klockan 16:00.
Härmed kallas du till KFUM Örebro Orienterings årsmöte.
Tid: Söndag den 8 mars 2025 kl. 16.00 fika serveras från 15:30 Plats: Klubbstugan, Karlslund.
Handlingar kommer att finnas tillgängliga senast en vecka innan årsmötet.
Anmäl genom kommentar på nyheten så vi kan beräkna åtgången på fika.
Handlingar finns i denna mapp
|
Kommentarer
| 22 inlägg hittills |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Karin Johansson [2026-03-05 13:29] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Anna G [2026-03-04 20:13] | |
|
 |
| Anna och Mats kommer |
|
 |
| Kommer gärna! |
|
 |
| Kommer på årsmötet! |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | ALonn [2026-03-03 12:52] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | hooken [2026-03-03 8:48] | |
|
 |
| Martin kommer! |
| Skrivet av: | krjed [2026-03-02 19:30] | |
|
 |
| Vi två revisorer kommer. |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Ellinor [2026-03-02 12:59] | |
|
 |
| Ellinor och Erik kommer |
| Skrivet av: | Lillvor [2026-03-02 10:20] | |
|
 |
| Jag kommer. |
|
 |
| Oskar kommer. |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | jenny [2026-02-27 21:34] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Albin [2026-02-27 7:53] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Birgitta och Lasse A kommer |
| Skrivet av: | lasseh [2026-02-24 12:57] | |
|
 |
| Barbro o Lasse H kommer |
|
 |
| Jag ser fram emot ännu ett årsmöte. Anmäler härmed deltagande:) |
[Tillbaka]
|
|