INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Årsmöte söndag 8/3 16:00 - med handlingar 2026-03-02 08:09 

Årsmöte kommer i år att hållas söndag 8/3 klockan 16:00.

Härmed kallas du till KFUM Örebro Orienterings årsmöte.

Tid: Söndag den 8 mars 2025 kl. 16.00 fika serveras från 15:30
Plats: Klubbstugan, Karlslund.

Handlingar kommer att finnas tillgängliga senast en vecka innan årsmötet.

Anmäl genom kommentar på nyheten så vi kan beräkna åtgången på fika.


Handlingar finns i denna mapp


Skrivet av: Elin Sundkvist Berg
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4986


  [Tillbaka

Kommentarer 22 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Lillebror [2026-03-07 20:48]
Jag kommer

Skrivet av: Jacob_Eriksson [2026-03-06 6:26]
Jag kommer

Skrivet av: Hugo Örn [2026-03-05 18:28]
Jag kommer

Skrivet av: Karin Johansson [2026-03-05 13:29]
Jag kommer!

Skrivet av: Anna G [2026-03-04 20:13]
Anna och Mats kommer

Skrivet av: Tommy Haglund [2026-03-04 12:24]
Kommer gärna!

Skrivet av: Nils-Olov [2026-03-03 17:27]
Kommer på årsmötet!

Skrivet av: ErikssonPeter [2026-03-03 13:04]
Jag kommer!

Skrivet av: ALonn [2026-03-03 12:52]
Jag kommer.

Skrivet av: hooken [2026-03-03 8:48]
Martin kommer!

Skrivet av: krjed [2026-03-02 19:30]
Vi två revisorer kommer.

Skrivet av: Charlotte [2026-03-02 19:21]
Jag kommer

Skrivet av: Ellinor [2026-03-02 12:59]
Ellinor och Erik kommer

Skrivet av: Lillvor [2026-03-02 10:20]
Jag kommer.

Skrivet av: da silva [2026-03-01 20:12]
Oskar kommer.

Skrivet av: Emma Victorin [2026-03-01 10:18]
Jag kommer

Skrivet av: jenny [2026-02-27 21:34]
Jag kommer

Skrivet av: Anna Janegren [2026-02-27 14:53]
Jag kommer.

Skrivet av: Albin [2026-02-27 7:53]
Jag kommer

Skrivet av: Birgitta A [2026-02-26 14:44]
Birgitta och Lasse A kommer

Skrivet av: lasseh [2026-02-24 12:57]
Barbro o Lasse H kommer

Skrivet av: tomasekstrom [2026-02-16 19:39]
Jag ser fram emot ännu ett årsmöte. Anmäler härmed deltagande:)



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]