INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Klubbdag 7/2 - anmälan senast 1/2 2026-01-17 12:59 

Vi planerar att genomföra en klubbdag lördag 7/2 med ungefär samma upplägg som
tidigare år.

Träning på förmiddagen, lunch och lite diskussioner på eftermiddagen. En del av
diskussionerna på eftermiddagen kommer handla om att vi som klubb firar 100 år nästa år!
Värt att fira men hur?!

För de yngre kommer programmet på förmiddagen vara orienteringsträning, dusch och bastu och lite pingis. Efter lunch blir det cup cake-dekoration, teoriövning, fika och problemlösning i lag.

Anmälan finns nu i Eventor. Anmälan senast 1/2 för att få koll på maten.

Separat anmälan för träningen kommer att finnas i Eventor.

Kan du inte anmäla i Eventor kommentera med vad du är med på, t.ex förmiddag, lunch, eftermiddag, specialkost: vegetariskt


Anmälan i Eventor


Skrivet av: Elin Sundkvist Berg
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4985


  [Tillbaka

Kommentarer 6 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Anna G [2026-02-06 17:16]
Julia kommer inte till klubbdagen.

Skrivet av: FredrikM [2026-02-06 12:55]
Ha en toppendag. Jag har tyvärr förhinder, hade nog behövt lite träning:)

Skrivet av: Erik Jansson [2026-02-02 20:53]
Missade att anmäla Julia Sjöberg. Om det är ok med en sen anmälan så är hon gärna med
under hela dagen. Om det problem med matbeställningen så kan hon ta med egen.
Mvh Erik

Skrivet av: Lejonet Elsa [2026-02-01 17:51]
Det gick inte att anmäla Axel till klubbdagen, men övriga är anmälda. Han äter
dock inga större mängder och behöver ingen karta på förmiddagen så det kanske
går bra ändå. Är dock med på eftermiddagens aktiviteter.

Skrivet av: Palmen [2026-02-01 11:17]
Lovisa och jag vill gärna vara med.
Vi vill ha lunch och kan vara med på delar av eftermiddagen.
Lovisa kan ev behöva skjuts hem då jag ska till Trängen och sköta kiosken där
under eftermiddagen. Men vi är kvar så länge det går.

Skrivet av: Birgitta A [2026-01-28 14:07]
Lasse vill vara med, men ingen träning.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]