|
Klubbdag 7/2 - anmälan senast 1/2
| 2026-01-17 12:59 |
Vi planerar att genomföra en klubbdag lördag 7/2 med ungefär samma upplägg som tidigare år.
Träning på förmiddagen, lunch och lite diskussioner på eftermiddagen. En del av diskussionerna på eftermiddagen kommer handla om att vi som klubb firar 100 år nästa år! Värt att fira men hur?!
För de yngre kommer programmet på förmiddagen vara orienteringsträning, dusch och bastu och lite pingis. Efter lunch blir det cup cake-dekoration, teoriövning, fika och problemlösning i lag.
Anmälan finns nu i Eventor. Anmälan senast 1/2 för att få koll på maten.
Separat anmälan för träningen kommer att finnas i Eventor.
Kan du inte anmäla i Eventor kommentera med vad du är med på, t.ex förmiddag, lunch, eftermiddag, specialkost: vegetariskt
Anmälan i Eventor
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Anna G [2026-02-06 17:16] | |
|
 |
| Julia kommer inte till klubbdagen. |
|
 |
| Ha en toppendag. Jag har tyvärr förhinder, hade nog behövt lite träning:) |
|
 |
Missade att anmäla Julia Sjöberg. Om det är ok med en sen anmälan så är hon gärna med under hela dagen. Om det problem med matbeställningen så kan hon ta med egen. Mvh Erik |
|
 |
Det gick inte att anmäla Axel till klubbdagen, men övriga är anmälda. Han äter dock inga större mängder och behöver ingen karta på förmiddagen så det kanske går bra ändå. Är dock med på eftermiddagens aktiviteter. |
| Skrivet av: | Palmen [2026-02-01 11:17] | |
|
 |
Lovisa och jag vill gärna vara med. Vi vill ha lunch och kan vara med på delar av eftermiddagen. Lovisa kan ev behöva skjuts hem då jag ska till Trängen och sköta kiosken där under eftermiddagen. Men vi är kvar så länge det går. |
|
 |
| Lasse vill vara med, men ingen träning. |
[Tillbaka]
|
|