|
21/12 Skinklopp och tårtkalas
| 2025-12-14 16:25 |
Söndag 21/12 blir det skinklopp och tårtkalas för att fira Jonatans fina prestationer under året.
Skinklopp Tävlingen går ut på att innan loppet gissa sin tid på banan, den som gissar bäst vinner. Så chans för alla att vinna oavsett om man går eller springer. Det kommer finnas två banor, vit/gul 2,1 km och blå 3,5 km, uppföljare är tillåten. Men klockan lämnas kvar, här får man gå på känsla. Samling vid klubbstugan och start mellan 9:30 och 10:00. Sportident, pinnar finns att låna.
Tårtkalas Vid 11:00 dukar vi upp tårta i klubbstugan för att fira alla Jonatans medaljer och prestationer under året. Man får självklart komma och äta tårta utan att delta i Skinkloppet.
Anmäl senast 19/12 genom kommentar i nyheten på hemsidan eller på Facebook så vi kan beräkna antal kartor och tårtor.
|
Kommentarer
| 30 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Stålis [2025-12-20 20:04] | |
|
 |
| Jag, Viktor kommer och tar en karta på gul om det finns över. |
|
 |
| Jag anmäler även Jakub + pappa, vit/gul bana |
| Skrivet av: | Julia.Ekdahl [2025-12-19 21:45] | |
|
 |
| Jag och kanske mamma och pappa vill vara med med blå bana! |
|
 |
| Jag kommer, blå bana |
|
 |
| Blå bana för de tre Krusarna |
|
 |
| Rasmus, Ella och Camilla kommer |
| Skrivet av: | Jonas Ö [2025-12-19 19:32] | |
|
 |
Jag är med och tar vit gula banan.
|
| Skrivet av: | lasseh [2025-12-19 19:12] | |
|
 |
| Kommer till träffen i köubbstugan. |
|
 |
| Vi kommer och vill ha en vit/gul och tre blå. |
| Skrivet av: | Lillvor [2025-12-19 16:59] | |
|
 |
| Jag vill gärna ha en vit/gul bana. |
|
 |
| Jag kommer och är med på blå bana. |
| Skrivet av: | Sofie Bodin [2025-12-19 16:00] | |
|
 |
| Jag vill vara med, blå bana. |
|
 |
Johanna, Olof och Alva kör blå bana. Ted kör kanske en bana, men kommer i alla fall på tårta. |
|
 |
| Jag vill ha vit/gul bana. |
| Skrivet av: | Charlotte [2025-12-19 6:59] | |
|
 |
Jag kommer
|
|
 |
| Anmäler mig på blå bana |
|
 |
| Jag kommer, blå bana! |
|
 |
Jag kommer och springer blå bana. Peter |
|
 |
Vi kommer, 1-2 blå (vi kommer inte starta samtidigt så räcker med 1 så kan vi återanvända), 2 lätt. |
|
 |
| Kommer men bara äta tårta! |
|
 |
| Nils och jag kommer och springer tillsammans vit/gul 2,1 km. Kul! =) |
|
 |
| Dvs. Två blåa banor😁 |
|
 |
| Jag och Saga kommer |
| Skrivet av: | Martin Sedström [2025-12-17 18:34] | |
|
 |
| Vi vill ha 3 st vit/gul 1 st blå |
| Skrivet av: | Ingela Fredriksson [2025-12-17 17:03] | |
|
 |
| Jag räknar med att komma och springa en blå bana. |
| Skrivet av: | jenny.j [2025-12-16 23:11] | |
|
 |
| Kul! Vi kommer alla fem. 1-2 blå och 2-3 lätta. |
| Skrivet av: | Anna G [2025-12-16 20:08] | |
|
 |
| Vi kommer hela familjen, alla fem vill ha blå bana. |
| Skrivet av: | Hasse [2025-12-16 16:01] | |
|
 |
| Hans och Ulla kommer, går en runda |
|
 |
| Jag, Rebecca, Anso och en kompis till oss kommer och springer den blå banan. |
|
 |
| Skoj, jag vill vara med! |
[Tillbaka]
|
|