INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
21/12 Skinklopp och tårtkalas 2025-12-14 16:25 

Söndag 21/12 blir det skinklopp och tårtkalas för att fira Jonatans fina prestationer under
året.

Skinklopp
Tävlingen går ut på att innan loppet gissa sin tid på banan, den som gissar
bäst vinner. Så chans för alla att vinna oavsett om man går eller springer.
Det kommer finnas två banor, vit/gul 2,1 km och blå 3,5 km, uppföljare är tillåten. Men klockan lämnas kvar, här får man gå på känsla.
Samling vid klubbstugan och start mellan 9:30 och 10:00.
Sportident, pinnar finns att låna.

Tårtkalas
Vid 11:00 dukar vi upp tårta i klubbstugan för att fira alla Jonatans medaljer och
prestationer under året. Man får självklart komma och äta tårta utan att delta i
Skinkloppet.

Anmäl senast 19/12 genom kommentar i nyheten på hemsidan eller på Facebook så vi
kan beräkna antal kartor och tårtor.




Skrivet av: Elin Sundkvist Berg
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4980


  [Tillbaka

Kommentarer 30 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Stålis [2025-12-20 20:04]
Jag, Viktor kommer och tar en karta på gul om det finns över.

Skrivet av: Emma Victorin [2025-12-19 21:47]
Jag anmäler även Jakub + pappa, vit/gul bana

Skrivet av: Julia.Ekdahl [2025-12-19 21:45]
Jag och kanske mamma och pappa vill vara med med blå bana!

Skrivet av: Emma Victorin [2025-12-19 21:44]
Jag kommer, blå bana

Skrivet av: Camilla.Kruse [2025-12-19 21:00]
Blå bana för de tre Krusarna

Skrivet av: Camilla.Kruse [2025-12-19 20:59]
Rasmus, Ella och Camilla kommer

Skrivet av: Jonas Ö [2025-12-19 19:32]
Jag är med och tar vit gula banan.


Skrivet av: lasseh [2025-12-19 19:12]
Kommer till träffen i köubbstugan.

Skrivet av: Anna Janegren [2025-12-19 18:39]
Vi kommer och vill ha en vit/gul och tre blå.

Skrivet av: Lillvor [2025-12-19 16:59]
Jag vill gärna ha en vit/gul bana.

Skrivet av: Filip.Örn [2025-12-19 16:20]
Jag kommer och är med på blå bana.

Skrivet av: Sofie Bodin [2025-12-19 16:00]
Jag vill vara med, blå bana.

Skrivet av: JohannaN [2025-12-19 16:00]
Johanna, Olof och Alva kör blå bana. Ted kör kanske en bana, men kommer i alla
fall på tårta.

Skrivet av: Birgitta A [2025-12-19 9:35]
Jag vill ha vit/gul bana.

Skrivet av: Charlotte [2025-12-19 6:59]
Jag kommer

Skrivet av: Peter Åslund [2025-12-18 22:31]
Anmäler mig på blå bana

Skrivet av: Marcus Klasenius [2025-12-18 20:15]
Jag kommer, blå bana!

Skrivet av: Peter Eriksson [2025-12-18 19:11]
Jag kommer och springer blå bana.
Peter

Skrivet av: Lejonet Elsa [2025-12-18 17:55]
Vi kommer, 1-2 blå (vi kommer inte starta samtidigt så räcker med 1 så kan vi
återanvända), 2 lätt.

Skrivet av: Nils-Olov [2025-12-18 16:46]
Kommer men bara äta tårta!

Skrivet av: Jonny Elofsson [2025-12-18 13:06]
Nils och jag kommer och springer tillsammans vit/gul 2,1 km. Kul! =)

Skrivet av: Jacob_Eriksson [2025-12-17 22:10]
Dvs. Två blåa banor😁

Skrivet av: Jacob_Eriksson [2025-12-17 22:09]
Jag och Saga kommer

Skrivet av: Martin Sedström [2025-12-17 18:34]
Vi vill ha 3 st vit/gul 1 st blå

Skrivet av: Ingela Fredriksson [2025-12-17 17:03]
Jag räknar med att komma och springa en blå bana.

Skrivet av: jenny.j [2025-12-16 23:11]
Kul! Vi kommer alla fem. 1-2 blå och 2-3 lätta.

Skrivet av: Anna G [2025-12-16 20:08]
Vi kommer hela familjen, alla fem vill ha blå bana.

Skrivet av: Hasse [2025-12-16 16:01]
Hans och Ulla kommer, går en runda

Skrivet av: Elincarlsson [2025-12-16 6:34]
Jag, Rebecca, Anso och en kompis till oss kommer och springer den blå banan.

Skrivet av: Hugo Örn [2025-12-15 19:54]
Skoj, jag vill vara med!



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]