INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Intressekoll Sverigepremiären 2025-11-11 19:47 

Visserligen har tävlingssäsongen just slutat, men det är redan dags att börja tänka på
nästa år.

Vi är ett gäng som tänkte åka på Sverigepremiären i Åhus 27/2-1/3. Vandrarhemmet vid
Degeberga stugby är preliminärbokat. Om vi fyller detta blir kostnaden 480kr per person
för två nätter. Tanken är också att de som vill samåker i minibuss och då tillkommer
kostnad för det.
Tävlingarna inleds med nattorientering fredag kväll så avresa blir kring lunch på
fredagen. Därefter följer medel- och långdistans i de fina strandskogarna i närheten av
Åhus.
Detta brukar vara en bra start på tävlingssäsongen, med ofta helt ok temperatur,
barmark samt fin och annorlunda terräng!

Jag skulle behöva veta senast 30/11 vilka som är intresserade av att åka med.

Ange med kommentar nedan.

Klicka på bilderna för att se dem i större format










Skrivet av: Johanna Nordström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4973


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Anna Janegren [2025-11-23 15:43]
Hela familjen Janegren vill också följa med!

Skrivet av: Marcus [2025-11-14 18:06]
Lucas, och troligtvis fler Halvarssons, är intresserade.

Skrivet av: da silva [2025-11-13 8:17]
Familjen Arlebo-Jacobson vill också!!!

Skrivet av: Julia.Ekdahl [2025-11-11 21:53]
Jag vill!!!!

Skrivet av: Julia.Ekdahl [2025-11-11 21:53]
Jag vill!!!!



[Tillbaka]