Visserligen har tävlingssäsongen just slutat, men det är redan dags att börja tänka på nästa år.
Vi är ett gäng som tänkte åka på Sverigepremiären i Åhus 27/2-1/3. Vandrarhemmet vid Degeberga stugby är preliminärbokat. Om vi fyller detta blir kostnaden 480kr per person för två nätter. Tanken är också att de som vill samåker i minibuss och då tillkommer kostnad för det. Tävlingarna inleds med nattorientering fredag kväll så avresa blir kring lunch på fredagen. Därefter följer medel- och långdistans i de fina strandskogarna i närheten av Åhus. Detta brukar vara en bra start på tävlingssäsongen, med ofta helt ok temperatur, barmark samt fin och annorlunda terräng!
Jag skulle behöva veta senast 30/11 vilka som är intresserade av att åka med.