|
Tättrion i LAGTEMPOT 17/9
| 2002-09-18 16:04 |
Löften ska hållas - även om det tar nästan ett dygn. Löftet bestod i att medlemmarna i de tre första lagen i torsdagen LAGTEMPO skulle presenteras på hemsidan. På hur laguttagningen gick till finns säkert synpunkter - med viss rätt. Men man kan ju inte mer än vinna.
Här har ni dom - SEGRARNA: Bosse Pettersson, Björn Norman, Olof Källman och Filip Bergman. Grattis till dom! Tvåa - så nära som 10 sek efter-: Malin Halldin, Gunilla Pettersson, Maria Gert och Christer Garpenlund. En stor kväll för Petterssons, alltså. Hade Anders varit med hade väl kommit trea. Det gjorde nu istället: Annette Carlsson, Cornelia Nilsson, Sara Garpenlund och Adam Lind, även de bara sekunder från andraplatsen. Placeringar ner till åttonde plats kan fås på begäran. Därefter tappades greppet.
[Tillbaka]
|