Samling: Vid lilla scenen i Brunnsparken kl 18.00
Utrustning: Pannlampa, kompass och SI-pinne.
Anmälan: Behövs inte, bara att dyka upp!
Samma träning kommer att användas av de yngre ungdomarna på onsdag kväll.
Välkomna!
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format

|