|
KFUM träfff Arena
| 2025-08-25 09:33 |
Inför helgens tävlingar ska vi fixa lite med arenan.
Vi ska resa ett tält till markan samt lite annat smått och gott, inga större grejjer. Detta gör vi på Torsdag 28/8 kl 17:30 på plats uppe i skrikarboda.
Vi är några som samlas vid klubbens förråd i Lockenkil kl 16:45. Man är välkommen dit också.
Så du som inte får kontroller att sätta ut kan komma upp och fixa med arenan i stället. Kommentera gära nedan om du har möjlighet.
Hitta hit
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | lasseh [2025-08-27 9:59] | |
|
 |
| Räknar med att komma - ev, om tiden medger, även till Lockenkil! |
|
 |
| Jag kommer och hjälper till. |
|
 |
| Kommer! Sätter upp mitt massagetält , därefter hjälper jag till! |
[Tillbaka]
|
|