INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KUL-kavlen : Onsdag 18/6. 17.45. Info och anmälan. 2025-06-03 18:24 

Sent datum p g a många andra arrangemang! Det blev midsommarveckan som den minst
dåliga för denna "Since 1982"-vårsäsongsavslutande jippostafett för KFUM-orienterare från
typ vit/gul-nivå och uppåt - med möjlighet för Gröna och Vita att träna på typ 25 kontroller.
Enkla "väntan-på-växlings"aktivteter" planeras.

Plats: Ekersskogen, norr om Averskogsvägen. Laglig infart vid skärm mellan Ekers kyrka
och Frösvidalsavfarten.

Anmälan: Senast måndag 16 juni 18.00 som kommentar till denna nyhet.

Återbud: Helst inte, men vid absolut nödvändighet via sms till 070-6681344

Arrangemangsmedhjälp: Gärna! Meddelas också som kommentar nedan

Beskrivning:
Den äldsta och yngsta tredjedelen av anmälda startar på sträcka 1,
stämplar på 6-8 valfria kontroller av de 25 som finns på kartan. Efter målgång
framlottas lagkamraten till sträcka 2 genom dragning av namnlapp. Sträcka 2-löparna
besöker 8-10 av de ostämplade kontrollerna (alltså 16-18 st att välja på). Målgång och
dragning av sträcka 3-löpare enligt samma princip. Besöker återstående (7-11 kan
finnas kvar) plus avslutar med en rak slinga.




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4918


  [Tillbaka

Kommentarer 25 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Nanna [2025-06-16 23:25]
En sen anmälan, men Hugo och jag vill gärna vara med!

Skrivet av: Anders [2025-06-16 21:21]
Jag anmäler mig och hoppas knät fungerar!

Skrivet av: Palmen [2025-06-16 19:46]
Anmäler Magnus och Lovisa Palm

Skrivet av: jenny [2025-06-16 17:54]
Anmäler Minna och Hedda och troligtvis Jenny. (Gärna en extra karta till Nelly
ihop med Stefan.)

Skrivet av: JohannaN [2025-06-16 17:45]
Alva och Johanna kommer

Skrivet av: Camilla.Kruse [2025-06-16 17:43]
Ella och Camilla kommer. Robert kan hjälpa till.

Skrivet av: Malin [2025-06-16 17:29]
Jag kommer gärna.

Skrivet av: Olle.Malm [2025-06-16 8:20]
Jag kommer också

Skrivet av: Ingela Fredriksson [2025-06-15 20:27]
Ingela F anmäler sig.

Skrivet av: Christina L [2025-06-15 20:06]
Elin, Ture, Axel och Valdemar vill vara med.

Skrivet av: Anna Karin Carleson [2025-06-15 18:59]
Selma, Edvard och Hilda vill gärna vara med.

Skrivet av: Peter Åslund [2025-06-14 23:16]
Jag kommer

Skrivet av: Marcus Klasenius [2025-06-14 19:54]
Jag vill vara med, och Sofie vill också vara med om utbölingar är välkomna.

Skrivet av: Fred-erik [2025-06-14 11:44]
Freddo kommer 👍

Skrivet av: Peter Åslund [2025-06-13 10:51]
Jag gissar att det finns ett klockslag.föe samling.

Skrivet av: Elisabet [2025-06-12 19:27]
Elisabet, Lucas och Nora vill vara med.

Skrivet av: Elin [2025-06-12 15:50]
Jag kommer

Skrivet av: Emma Victorin [2025-06-12 12:52]
Emma och Anna vill vara med

Skrivet av: Birgitta A [2025-06-11 21:54]
Birgitta kommer, kort bana.

Skrivet av: Per K [2025-06-11 19:27]
Jag kommer ☺️

Skrivet av: Martin Sedström [2025-06-11 12:37]
Martin och Emil vill vara med.

Skrivet av: da silva [2025-06-10 14:40]
Kristin, Erik och Oskar vill vara med.

Skrivet av: Charlotte [2025-06-08 7:55]
Motionskommitten (4st) sköter kontrollutsättning och hjälper till med det som
behövs.

Skrivet av: Tommy [2025-06-06 10:06]
Jag kommer! Hls Tommy Gammal

Skrivet av: Jane [2025-06-04 8:21]
Anna, Jonas och Henning anmäler sig.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]