|
KUL-kavlen : Onsdag 18/6. 17.45. Info och anmälan.
| 2025-06-03 18:24 |
Sent datum p g a många andra arrangemang! Det blev midsommarveckan som den minst dåliga för denna "Since 1982"-vårsäsongsavslutande jippostafett för KFUM-orienterare från typ vit/gul-nivå och uppåt - med möjlighet för Gröna och Vita att träna på typ 25 kontroller. Enkla "väntan-på-växlings"aktivteter" planeras.
Plats: Ekersskogen, norr om Averskogsvägen. Laglig infart vid skärm mellan Ekers kyrka och Frösvidalsavfarten.
Anmälan: Senast måndag 16 juni 18.00 som kommentar till denna nyhet.
Återbud: Helst inte, men vid absolut nödvändighet via sms till 070-6681344
Arrangemangsmedhjälp: Gärna! Meddelas också som kommentar nedan
Beskrivning: Den äldsta och yngsta tredjedelen av anmälda startar på sträcka 1, stämplar på 6-8 valfria kontroller av de 25 som finns på kartan. Efter målgång framlottas lagkamraten till sträcka 2 genom dragning av namnlapp. Sträcka 2-löparna besöker 8-10 av de ostämplade kontrollerna (alltså 16-18 st att välja på). Målgång och dragning av sträcka 3-löpare enligt samma princip. Besöker återstående (7-11 kan finnas kvar) plus avslutar med en rak slinga.
|
Kommentarer
| 25 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Nanna [2025-06-16 23:25] | |
|
 |
| En sen anmälan, men Hugo och jag vill gärna vara med! |
| Skrivet av: | Anders [2025-06-16 21:21] | |
|
 |
| Jag anmäler mig och hoppas knät fungerar! |
| Skrivet av: | Palmen [2025-06-16 19:46] | |
|
 |
| Anmäler Magnus och Lovisa Palm |
| Skrivet av: | jenny [2025-06-16 17:54] | |
|
 |
Anmäler Minna och Hedda och troligtvis Jenny. (Gärna en extra karta till Nelly ihop med Stefan.) |
|
 |
| Alva och Johanna kommer |
|
 |
| Ella och Camilla kommer. Robert kan hjälpa till. |
| Skrivet av: | Malin [2025-06-16 17:29] | |
|
 |
| Jag kommer gärna. |
|
 |
| Jag kommer också |
|
 |
| Ingela F anmäler sig. |
|
 |
| Elin, Ture, Axel och Valdemar vill vara med. |
|
 |
| Selma, Edvard och Hilda vill gärna vara med. |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag vill vara med, och Sofie vill också vara med om utbölingar är välkomna. |
|
 |
| Freddo kommer 👍 |
|
 |
Jag gissar att det finns ett klockslag.föe samling.
|
|
 |
| Elisabet, Lucas och Nora vill vara med. |
| Skrivet av: | Elin [2025-06-12 15:50] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Emma och Anna vill vara med |
|
 |
| Birgitta kommer, kort bana. |
| Skrivet av: | Per K [2025-06-11 19:27] | |
|
 |
| Jag kommer ☺️ |
| Skrivet av: | Martin Sedström [2025-06-11 12:37] | |
|
 |
| Martin och Emil vill vara med. |
|
 |
| Kristin, Erik och Oskar vill vara med. |
|
 |
Motionskommitten (4st) sköter kontrollutsättning och hjälper till med det som behövs. |
| Skrivet av: | Tommy [2025-06-06 10:06] | |
|
 |
| Jag kommer! Hls Tommy Gammal |
| Skrivet av: | Jane [2025-06-04 8:21] | |
|
 |
| Anna, Jonas och Henning anmäler sig. |
[Tillbaka]
|
|