På tisdag springer vi om banor från medeldistansen vid våra tävlingar i Lockhyttan.
Det finns snitslar utsatta på HD14 och D18-banan. Kommentera nedan senast söndag kl 21.00 om duvill ha någon av de banorna. Jonas tar annars med diverse kartor som finns över (men då inga snitslar).