|
UPPDATERING - Markan Närkedubbeln 10-11 maj
| 2025-05-05 07:16 |
Vi är så tacksamma för de två långpannekakor vi får och tillsammans med det vi bakat själva bör det kanske räcka för denna tävling då vi inte har så jättemånga anmälda. Om det går åt på lördagen så kanske vi skulle behöva lite mer på söndag.
Ni som tänkt baka men inte har skrivit upp er här ännu ber vi baka till Ullas lotteri istället alternativt vänta till KFUM-träffen 30-31 augusti. Vi kommer igen då!
Anna J, Anna G, Eva E och Lillvor
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Ellinor Almkvist [2025-05-03 22:24] | |
|
 |
| Jag bakar en långpanna hallon/blåbärsrutor och tar med. |
|
 |
| Har bakat en långpanna kärleksmums till Markan. |
[Tillbaka]
|
|