|
Tisdagsträning 3/10
| 2023-09-30 10:50 |
Stafetträning i härliga Karlslund väntar på tisdag. Samling Klubbstugan 18.00
Två ordentligt fulgafflade banor finns att välja på, 4 respektive 6 km. Pannlampa är en mycket stark rekommendation då mörkret tyvärr infaller tidigt numera. Anmälan genom kommentar nedan, skriv även vilken bana du vill spring. Bättre träning inför 25manna går inte att få!
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Christina [2023-10-03 17:47] | |
|
 |
| Hej, fick sent förhinder och kommer inte på kvällens träning |
|
 |
| En 4km tack! |
|
 |
| Jag vill springa 4 km med en plus 1 som gärna vill ha samma gaffel |
| Skrivet av: | Jane [2023-10-02 10:23] | |
|
 |
3 långa och 1 kort till oss tack. Snälla Hugo jag orkar inte bli slagen av frugan mer så snälla fulgaffla rätt.
|
| Skrivet av: | Eva Ekdahl [2023-10-01 22:31] | |
|
 |
| Simon vill springa 6 km och jag 4 km. |
| Skrivet av: | Johanna.Berg [2023-10-01 21:58] | |
|
 |
Jag vill springa 6km :) den lite klenare delen av familjen (min mor) vill springa 4km. |
| Skrivet av: | Malin [2023-10-01 20:21] | |
|
 |
| Marcus vill springa 6 km |
| Skrivet av: | Christina Larsson [2023-10-01 15:33] | |
|
 |
| Kommer och springer 4km banan |
|
 |
Eftersom det inte finns någon åldersgräns så kommer jag. Jag vill spring 6km gärna korta gaffeln |
|
 |
| Jag vill spring 6km |
[Tillbaka]
|
|