INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Sprintträning i Solhaga 29/8 2023-08-26 08:58 

Veckans träning för violett och orange grupp är en sprintträning i
Solhaga.

Veckans träning för violett och orange grupp är sprint i Solhaga, även
övriga klubbmedlemmar är välkomna.

Samling vid klubbstugan i Karlslund kl 18:00.

Träningen består av tre sprintslingor med lite olika inslag av förbjudna
passager för orange respektive violett. Slingorna är ca 0,6-1,2 km.

Övriga klubbmedlemmar utanför orange/violetta gruppen som vill delta
anmäler er genom att kommentera nedan vilken bana ni önskar. Sista
anmälan är måndag 28/8 kl 12:00.

Glöm inte att ta med plastfodral (A4).




Skrivet av: Marcus Halvarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4659


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Tommy [2023-08-29 22:07]
STORT TACK till kvällens arrangörer av Solhaga-sprinten och alla
härliga deltagare....såååå många var det! Inte ett "glåpord " om mitt
deltagande hörde jag. Vi är en härlig förening!!

Skrivet av: Eva Ekdahl [2023-08-28 20:58]
Om det finns någon extra karta är jag gärna med och springer. Ser att jag är
sent ute....

Skrivet av: Charlotte [2023-08-28 11:08]
Jag tar gärna längsta banan.

Skrivet av: Malin [2023-08-28 7:13]
Jag och Marcus kommer. Marcus vill ha den långa banan och jag kan
ta mellanbanan.

Skrivet av: Olle.Malm [2023-08-27 20:14]
Jag kommer och vill ha långa banan om det går bra. All the best

Skrivet av: Hugo Örn [2023-08-27 20:10]
Jag kommer! Längsta banan

Skrivet av: Camilla.Kruse [2023-08-27 18:00]
Camilla, Robert och Anton kommer

Skrivet av: Tommy [2023-08-26 15:34]
Hej där, jag tar långa banan om ni inte har någon övre åldersgräns he,he...



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]