INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsdag 16/7 nu med mer info 2023-07-09 15:27 

Träningsdag 16/7 i Lindesberg

Söndag nästa vecka dvs 16/7 tänker vi köra en träningsdag i Lindesberg.
FM lagom OL långpass (skrymtarboda) anpassat för gubbe ~90-120 min.
Lunch i form av grill eller pizza hos Oskar och Kristin i Gusselby.
EM kortare OL pass ~60min.
Återkommer med mer info om tider m.m

Anmäl dig med kommentar här på hemsidan.

Info 14/7
FM Samling 10:00 vid södra brunnsjöns rastplats (59.611526, 15.094135)
OL distans upp till 10,8km kortaste avkortning är 5km. obligatoriskt bad efter. Inget uthängt.

Lunch, pizza på pizzeria Milano i Lindesberg (om vi alla får plats)

EM Samling 16:30 på en vändplan vid denna koordinat (59.620496, 15.153704)
Stafetträning 4,6km + bonussling 4,1km, Uthängda kontroller




Skrivet av: Jacob Eriksson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4642


  [Tillbaka

Kommentarer 17 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Robert.Kruse [2023-07-17 18:37]
Tack för trevlig träning :-)

Skrivet av: Camilla.Kruse [2023-07-16 8:39]
Fam Kruse kommer på eftermiddagen träning.

Skrivet av: Jane [2023-07-15 22:20]
S A& M kommer också. Antagligen mest för pizzan…

Skrivet av: Fredrik M [2023-07-15 17:38]
Jag får tyvärr avstå imorgon.Jag måste vara i Örebro 12.30
Och med min fart i skogen blir det stressigt. Kul initiativ
Annars

Skrivet av: da silva [2023-07-15 15:15]
Efter mat och innan pass 2 inbjuds till kaffe och VM-stafett på Gusselbyvägen 13.

Skrivet av: Elin [2023-07-15 10:02]
Berg får hoppa över eftermiddagens träning

Skrivet av: Fredrik Malm [2023-07-15 8:56]
Jag kommer gärna

Skrivet av: Edvin Halldin [2023-07-14 15:38]
Jag och mamma kommer på förmiddagen

Skrivet av: Charlotte [2023-07-13 22:09]
Jag kommer på förmiddagspasset! Min barn säger att de kommer med om det
är fint väder.

Skrivet av: Simon Ekdahl [2023-07-13 14:39]
Jag och Julia kommer!

Skrivet av: Linus Malm [2023-07-12 21:15]
Jag tänkte komma

Skrivet av: Henning Janegren [2023-07-12 19:13]
Jag och pappa kommer gärna. Mamma är lite osäker för hon är lite förkyld just
nu.

Skrivet av: Elin [2023-07-12 12:20]
3 Berg vill vara med

Skrivet av: Anton Kruse [2023-07-11 10:45]
Familjen Kruse kommer

Skrivet av: Olle.Malm [2023-07-10 19:21]
Jag kommer

Skrivet av: da silva [2023-07-09 17:30]
Jag kommer!

Skrivet av: Hugo Örn [2023-07-09 15:51]
Jag kommer!



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]