|
Träningsdag 16/7 nu med mer info
| 2023-07-09 15:27 |
Träningsdag 16/7 i Lindesberg
Söndag nästa vecka dvs 16/7 tänker vi köra en träningsdag i Lindesberg. FM lagom OL långpass (skrymtarboda) anpassat för gubbe ~90-120 min. Lunch i form av grill eller pizza hos Oskar och Kristin i Gusselby. EM kortare OL pass ~60min. Återkommer med mer info om tider m.m
Anmäl dig med kommentar här på hemsidan.
Info 14/7 FM Samling 10:00 vid södra brunnsjöns rastplats (59.611526, 15.094135) OL distans upp till 10,8km kortaste avkortning är 5km. obligatoriskt bad efter. Inget uthängt.
Lunch, pizza på pizzeria Milano i Lindesberg (om vi alla får plats)
EM Samling 16:30 på en vändplan vid denna koordinat (59.620496, 15.153704) Stafetträning 4,6km + bonussling 4,1km, Uthängda kontroller
|
Kommentarer
| 17 inlägg hittills |
|
 |
| Tack för trevlig träning :-) |
|
 |
| Fam Kruse kommer på eftermiddagen träning. |
| Skrivet av: | Jane [2023-07-15 22:20] | |
|
 |
| S A& M kommer också. Antagligen mest för pizzan… |
| Skrivet av: | Fredrik M [2023-07-15 17:38] | |
|
 |
Jag får tyvärr avstå imorgon.Jag måste vara i Örebro 12.30 Och med min fart i skogen blir det stressigt. Kul initiativ Annars |
|
 |
| Efter mat och innan pass 2 inbjuds till kaffe och VM-stafett på Gusselbyvägen 13. |
| Skrivet av: | Elin [2023-07-15 10:02] | |
|
 |
| Berg får hoppa över eftermiddagens träning |
| Skrivet av: | Fredrik Malm [2023-07-15 8:56] | |
|
 |
| Jag kommer gärna |
| Skrivet av: | Edvin Halldin [2023-07-14 15:38] | |
|
 |
| Jag och mamma kommer på förmiddagen |
|
 |
Jag kommer på förmiddagspasset! Min barn säger att de kommer med om det är fint väder. |
|
 |
| Jag och Julia kommer! |
|
 |
| Jag tänkte komma |
|
 |
Jag och pappa kommer gärna. Mamma är lite osäker för hon är lite förkyld just nu. |
| Skrivet av: | Elin [2023-07-12 12:20] | |
|
 |
| 3 Berg vill vara med |
|
 |
| Familjen Kruse kommer |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kommer! |
|
 |
| Jag kommer! |
[Tillbaka]
|
|