 |
|
|
Tisdagsträning 23/5
| 2023-05-21 21:04 |
På tisdag blir det träning i Lockhyttan (momentbana/brunbild) Samling kl 18. Se bild för samlingsplats. Meddela gärna om du kommer. Medtag plastficka.
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format

|
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Malin [2023-05-22 22:47] | |
|
 |
| Jag och Marcus hoppas hinna dit |
[Tillbaka]
|
|
|
 |