|
Tisdagsträning 16/5
| 2023-05-14 14:59 |
På tisdag springer vi om banor från helgens medeldistans. Det kommer att finnas möjlighet att springa HD14, HD16 eller en av de lite längre banorna (i nuläget lite oklart vilken det blir).
Samling kl 18. Parkering: 59,43094° N, 15,12760° Ö. Meddela gärna som kommentar nedan så att vi vet ungefär hur många som kommer. Medtag egen plastficka.
|
Kommentarer
| 9 inlägg hittills |
|
 |
| orjan>> Det går bra! |
| Skrivet av: | orjan [2023-05-16 11:52] | |
|
 |
| Om det inte är för sent, springer jag gärna bana |
|
 |
| Jag kommer också! |
|
 |
| Jag och Leif kommer! |
| Skrivet av: | Jane [2023-05-15 13:46] | |
|
 |
Vi tar det vi får, kanske ska jaga barn runt skogen(?), annars gärna något längre. Behöver ha ngt rejält i benen inför Skellefteåresan. |
|
 |
| Jag vill gärna ha en karta, HD16 eller annan |
|
 |
| Jag kommer och springer gärna en längre bana |
|
 |
| Jag springer gärna |
|
 |
| Jag springer gärna. |
[Tillbaka]
|
|