INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Tisdagsträning 16/5 2023-05-14 14:59 

På tisdag springer vi om banor från helgens medeldistans. Det kommer att finnas
möjlighet att springa HD14, HD16 eller en av de lite längre banorna (i nuläget lite
oklart vilken det blir).

Samling kl 18. Parkering: 59,43094° N, 15,12760° Ö. Meddela gärna som kommentar
nedan så att vi vet ungefär hur många som kommer. Medtag egen plastficka.




Skrivet av: Johanna Nordström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4621


  [Tillbaka

Kommentarer 9 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: JohannaN [2023-05-16 14:39]
orjan>> Det går bra!

Skrivet av: orjan [2023-05-16 11:52]
Om det inte är för sent, springer jag gärna bana

Skrivet av: Simon Ekdahl [2023-05-15 20:58]
Jag kommer också!

Skrivet av: Karin.Johansson [2023-05-15 20:39]
Jag och Leif kommer!

Skrivet av: Jane [2023-05-15 13:46]
Vi tar det vi får, kanske ska jaga barn runt skogen(?), annars gärna något längre.
Behöver ha ngt rejält i benen inför Skellefteåresan.

Skrivet av: Charlotte [2023-05-15 8:39]
Jag vill gärna ha en karta, HD16 eller annan

Skrivet av: Olle.Malm [2023-05-14 20:55]
Jag kommer och springer gärna en längre bana

Skrivet av: Eva Ekdahl [2023-05-14 16:04]
Jag springer gärna

Skrivet av: Mattias Ivarsson [2023-05-14 15:42]
Jag springer gärna.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]