|
10-Mila Skellefteå
| 2023-05-14 21:06 |
Nu är det nära! 10-Mila i Skellefteå, Vi kommer representeras av 1 lag i varje klass.
Det kommer bli en lång resdag på för dom som åker på Onsdagen och för de som åker på Fredagen, även hemresan blir lång därför är det av största vikt att det finns 2-3 chaufförer i varje fordon som är utvilade.
Boende från Onsdag-Söndag sker i en villa ca 500m från arenan. Axvägen 22. Så ingen transport kommer behövas under 10-mila dygnet.
Det finns 8 ev 10 sängar, resten får ta med luftmaddrasser. Ni får själva göra upp vem som sover vart, men sängkläder/sovsäck/liggunderlag meddages.
Under 10-Milanatten ska tänkta chaufförer för hemresans första del ha eget rum och säng.
Vi har även bokat en vindskyddsplats samt 10 reserverade platser på läktaren.
Minibussar hämtas på Mabi tisdag av Jonas Janegren och Jacob Eriksson Fredagens buss hämtas av Mats Gustavsson på torsdagskvällen(du kommer få info).
Mat under helgen styrs upp i minubussarna på väg upp och kommer med på faktura för dygnspriset (enligt tidigare kommunicerat pris, detta gälller seniorer och juniorer)
Tid för avresa samling meddelas av respektive chaufför 1.
Glöm inte pannlampor, du som har en bra lampa tar med den.
Resa Onsdag
MINIBUSS 1
Jonas Janegren Chaufför 1 Malin Halldin Henning Janagren Morris Fredriksson Alva Nilsson Julia Ekdal Ella Kruse Ted Nilsson Soifa Halldin
MINIBUSS 2
Jacob Eriksson Chaufför 1 Jonatan Gustafsson Daniel Eriksson Edvin Halldin Anton Kruse Olle Malm Lovisa Gustafsson Karin Lindgren Hugo Örn
Linus Malm ansluter på plats.
Resa Fredag
Mats Gustafsson Nils-Olov Åsman Marcus Klasenius Julia Gustafsson Johanna-Louise Berg Saga Sander
Thomas R ansluter på plats.
Damlagets löpare
Karin Lindgren Saga Sander Johanna-Louise Berg Julia Gustafsson Lovisa Gustafsson
Herrlagets löpare
Hugo Örn Jonatan Gustafsson Edvin Halldin Jacob Eriksson Ted Nilsson Thomas Rusy Olle Malm Anton Kruse Linus Malm Mats Gustafsson
Reserver
Jonas Janegren Marcus Klasenius
10-Mila Läs PM m.m.
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
|
 |
| stefan>> Klart! |
| Skrivet av: | stefan [2023-05-14 21:06] | |
|
 |
| malinhalldin>>kommunicera det med Jacob |
|
 |
| Edvin vill bli upphämtad på vägen. Till exempel i Valbo eller Gävle. |
|
 |
| har läst meddelande! |
|
 |
| Jag tar helst en plats i minibussen |
[Tillbaka]
|
|