|
Klubbträrning på tisdag - Lockhyttan
| 2023-04-09 11:58 |
På tisdag blir det klubbträning i Lockhyttan. Det finns 2 violetta kurvbildsbanor på 3,8 respektive 5,5km, samt en orange bana, signerade Weine F.
Alla klubbmedlemmar är välkomna. Samling vid vändplanen vid kraftledningen i Lockhyttan. Meddela gärna nedan vilken banar du önskar springa. Ta med egen plastficka!
Samlingsplats
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Jane [2023-04-11 13:32] | |
|
 |
| Vi kommer alla 4. Jag springer gärna en violett och Anna en orange |
| Skrivet av: | LinusM [2023-04-11 13:22] | |
|
 |
| Jag kommer, Violett 5,5 |
|
 |
| Albin>>Japp, 18.00 |
| Skrivet av: | Albin [2023-04-11 6:42] | |
|
 |
| Violett 5,5 km. Är det samling 18:00? |
|
 |
| Jag skulle vilja ha violett 5,5 km |
| Skrivet av: | Malin [2023-04-10 20:07] | |
|
 |
Jag och Marcus hoppas på att hinna dit. Marcus vill ha den långa 5,5 km ultravioletta och jag vill ha orange. |
[Tillbaka]
|
|