INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Klubbträrning på tisdag - Lockhyttan 2023-04-09 11:58 

På tisdag blir det klubbträning i Lockhyttan. Det finns 2 violetta kurvbildsbanor på 3,8
respektive 5,5km, samt en orange bana, signerade Weine F.

Alla klubbmedlemmar är välkomna. Samling vid vändplanen vid kraftledningen i
Lockhyttan. Meddela gärna nedan vilken banar du önskar springa. Ta med egen plastficka!


Samlingsplats


Skrivet av:

Anders Kallin
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4604


  [Tillbaka

Kommentarer 6 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Jane [2023-04-11 13:32]
Vi kommer alla 4. Jag springer gärna en violett och Anna en orange

Skrivet av: LinusM [2023-04-11 13:22]
Jag kommer, Violett 5,5

Skrivet av: Charlotte [2023-04-11 9:45]
Albin>>Japp, 18.00

Skrivet av: Albin [2023-04-11 6:42]
Violett 5,5 km. Är det samling 18:00?

Skrivet av: Olle.Malm [2023-04-10 23:42]
Jag skulle vilja ha violett 5,5 km

Skrivet av: Malin [2023-04-10 20:07]
Jag och Marcus hoppas på att hinna dit. Marcus vill ha den långa 5,5 km ultravioletta och jag vill
ha orange.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 1
Varav unika: 1

[Mer statistik]