|
Ungdoms- och klubbträning tisdag 4 april
| 2023-04-02 21:38 |
På tisdag 4 april tränar violett och orange grupp vid Solfjödern. Självklart är övriga klubbmedlemmar också välkomna!
Samling vid Korskyrkans parkering kl. 18. Det kommer att finnas två banor att välja mellan: 4,1 km och 3,5 km. Anmäl gärna här om du kommer och vilken bana du vill springa. Ta med egen plastficka.
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Malin [2023-04-04 9:58] | |
|
 |
| Jag vill ha en 3,5 och Marcus vill ha en 4,1 |
| Skrivet av: | Jane [2023-04-03 20:47] | |
|
 |
Förlåt alltid så sen på bollen men jag vill ha den långa tack. Hoppas kunna springa m Siggan. |
| Skrivet av: | Elin [2023-04-03 14:10] | |
|
 |
| Jag tar gärna en 4,1 |
[Tillbaka]
|
|