|
Svealandsmästerskapen
| 2002-07-17 15:38 |
Helgen 10-11 Augusti ordnar ÖLOF en resa till SvM i Arvika. På lördagen går själva SvM och på söndagen arrangeras en nationell kortdistans.
Vi åker storbuss och övernattar på vandrarhem eller liknande. I första hand arrangeras resan för seniorer och juniorer, men även andra är välkomna att åka med i mån av plats. Anmäl er på anmälningssidan, gärna så snart som möjligt.
Anmälan >>>
[Tillbaka]
|