|
Tack alla funktionärer för er insats på KFUM-träff
| 2002-05-16 16:48 |
Å KFUMs vägnar vill jag tacka alla er som jobbat med och på KFUM-träffen. Nerikes Allehanda (Åke) kallade tävlingen för succétävling och det ska vi alla ta åt oss av. Vi har än en gång visat att vi är riktigt duktiga arrangörer! Tack för din goda insats!!
Bilder från tävlingen >>>
[Tillbaka]
|