|
Ungdomsträning tisdag 14/5 flyttad!!!
| 2002-05-10 15:48 |
Budkavleträningen och teknikövningarna flyttade till Oxhageskolan. Kavleträning lämplig för Barribrallan, försigkomna Skärmtroll och faktiskt yngre Guldgängare - fast vi är i Varbergaskogen! "Kontrollplockning" för övriga.
[Tillbaka]
|