|
Lämna SI-bricka i burk på tisarträffen FRE
| 2002-05-09 20:48 |
20 SI-brickor behöver samlas ihop. Jag lägger en lista och en burk för insamling vid klubbvimpeln så kan ni efter målgång på fredag lämna ert bidrag till klubbkassan genom lämna er bricka i burken och anteckna er på listan.
[Tillbaka]
|