|
Alla behövs!! Provlöpning ti 7 maj + SI-brickor
| 2002-05-06 09:17 |
I morgon tisdag är det provlöpning av KFUM-träffens banor. Alla som kan närvara behövs, inte bara de som tränar regelbundet. Tag med din SI-bricka.
Start från 17:30 vid SM-stugan Ånnaboda och avfärd 17:30 från Karlslund. Du som inte behöver din SI-bricka på Tisarens tävlingar, ta med den och låna ut den till våra gäster från Litauen=Sparar pengar till klubben.
[Tillbaka]
|